Fan då

Har fan inte bloggat på evigheter! Förlåååt!
Har ju börjat ny skola, fått ny häst osv. Mycket nytt på en gång men det funkar mer än bra! Hästen (Calle) är helt fantastisk och jag är kär i han! Vår första start tillsammans är om drygt 1 vecka i Märsta, ska hoppa två st 1m! :)
Skolan (Celsius) är bra och det funkar bra! Är dock en väldigt stor skola om man jämför den med min tidigare skola så det är lite svårt att hitta men man lär väl sig med tiden :) Har fått massa nya vänner så det är kul det med! Även lyckats skämma ut mig ett antal gånger under så kort tid men de får alla leva med... Haha...
Kan berätta mer om min linje nån annan dag för nu ska jag sova! :)
Calle med förra ägaren

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0