Sorry

F ö r l å t   f ö r   b a d   u p d a t e !
Igår - Åkte hem från Maja nån gång på förmiddagen. När jag kom hem fixade jag allting i stallet osv. Sen åkte mamma, pappa och Elin bort till typ Linköping så då blev de bara jag och Nea och hennes kille hemma och eftersom jag hade det skit tråkigt så drog jag till Maja igen!
Mötte upp Maja på stan och sedan åkte vi hem till henne, där kollade på på ett avsnitt Pretty Little Liars (skiiiiitbra!), sen drog vi ut och hamnade hemma hos en kompis där vi bara chillade!
Sen mot natten blev de lite kaos för en kompis så jag fick skjutsa henne jääättelångt på en cykel för att hon skulle ha någonstans att sova, och det slutade med att jag också sov där för jag vågade inte åka hem själv kl halv 3 på natten.. tack Johan! :) Vi alla somnade väl vid typ 5 nån gång.
Idag - vaknade halv 9 då killarna tydligen skulle till Sibylla -.------ Men jag och Hanna tog cykeln, jag lämnade av henne, och sen fortsatte jag hem till Maja där jag somnade om och sov till 14.. Var så himla trött så det var skönt! :) Vaknade upp och då var redan Maja och Martin vakna så då gick vi till bussen och nu är jag hemma - LOVELY!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0