BooUUUring

Haft tråkigt som vanligt de senaste dagarna..
Idag - har jag inte gjort så mycket, åkte iväg till Barkarby på förmiddagen för att shoppa, blev dock bara ett par jeans och en basic tröja, men de va gött efetrsom jag bokstavligen hatar att shoppa! ;)
Hände en rolig sak på kvällen också men tänker inte skriva ut det här på bloggen för det första komemr jag se ut som ett cp och för det andra kommer ni inte fatta ett skit så vi låter det vara! :D
Fick även prata ut i telefon med en jag verkligen behövde snacka med, så det lättade lite på hjärtat också.
Imorn kommer min ääälskade Maja hem från Norrland! Får se om hon orkar med mig imorn, annars blir How I Met Your Mother min trogna räddare ♥
Blir en del bilder när man inte har något att göra aZzZzZzåå!

Kommentarer
Postat av: SBG

SSSSBBBBBBBBBGGGGGGGG

2011-07-29 @ 13:35:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0