Slagg hos Maja

Drog ju till Maja igår kväll. De första vi gjorde var att dra till Ica och köpa chips och ostbollar, MMM!
Känndes som om vi träffade hela Sigtuna på Ica, nej men vi träffade lite tjejkompisar sen kom Muskusarna också :)

Sen drog jag och Maja hem till henne och bara chillade ett tag, efter de drog vi ut och satte oss på St Per, då kom Harald och joinade oss, så där satt vi och åt chips, ostbollar, choklad & frukt! Lyssnade på mysik, hade en asbra brasa och allt var bara allmänt mysigt :) Satt ute till kl. 2 på natten, sen så drog vi hem och sussade!

Vaknade 13.30 av att Alex ringde mig och sen blev jag klarvaken, tog bussen hem en timme senare och sen har jag bara gjort ingenting. Vet inte vad jag ska göra nu heller då hela familjen åkt etill farmor & farfar så jag är helt själv :( menmen hittar väl på ngt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0