VARNING: häst

Frågor poppar upp hela tiden ang. hästarna, hur det går osv. :)
Har bara tävlat två gånger detta året och senast var slutet av Mars, fatta hur tävlingsugen jag är?! Men dne tävlingen gick inte alls bra med Ella, jag är dels för lång och man växer ifrån varandra helt enkelt. Sith har jag inte tävlat något iår då när lastbilen inte var igång kunde vi inte åka ut med henne eftersom hon inte kan åka transport...
Ett tag var hon sjukt fin här hemma, hoppade banor upp till 130, men nu har hon blivit halt :( Förra veckan var det på ett framben och nu är det på ett bakben, så vi har bestämt oss att låta henne va nu. De är ingen ide att hon går jättebra en kort stund, sen blir halt, går bra, blir halt osvosv. De är bara jobbigt för mig!
Ella rider jag som vanligt hemma och hon är så fin så! :)
Båda ponnysarna åker väl iväg inom kort skulle jag tro..

Ella ♥


Sith ♥

Hittat massa fina storhästar som vi ska kolla på! Är riktigt taggad in för storhästtiden nu vill jag lova! Längtar verkligen tills jag får en storhäst som jag kan tävla, träna, meetings osv!

Sen har jag ju min (våran) 4-åring också, e. Tornesch, ue. Robin Z.
Han är lite sent tagen så han jobbar vi på med! Jag var faktiskt den första som hoppade honom! (stolt!) Nu rids han av mig för det mesta här hemma, sen lite av mina syskon. Och vissa dagar åker vi iväg till min tränare, Jonas Ingemarsson, så rider han honom :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0