Sommarväder? Neije!

Bara reeeeegn nu asså...
Idag har jag iallafall bara vart hemma och chillat, vaknade av att mina små kussar var här på besök, fick agera lekkamrat åt min 4 åriga kusin, började med kurragömma och slutade med att jag var hundvakt åt min syrras kille(?) Det var iofs trevligt då han fick vara en pudel som hette Rosa!

Imorn åker jag iallafall till civilasionen, ska leka med Toveeee, vi ska göra ett tappert försök till att försöka få till en brasa (som inte gick så bra iförrgår) och grilla marschmellows, gött!
Sen blir det väl att chilla med grabbarna som ja inte sätt på år och dar känns det som! Har en del saker jag behöver ta upp med en av dom också, heheheheheh visst Linda? ;)

Tove min galning!

Kommentarer
Postat av: Linda

Japp du ska prata prata prata med honom, den #lknjl@nefjuri##!?@kjsu

2011-07-19 @ 18:04:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0