zzzzzzommar me love

Igår - jag & Linda vaknade upp hemma hos mig, åt frukost, satt vid datorn lite sen fixade jag lite saker i stallet sen tog vi bussen in till Sigtuna, hem till Linda. Där chillade vi galet, satt vid datorn, teven. Sen precis när vi skulle till ICA började det spöregna, kuuul. När det vart bra väder igen stack vi dit, träffade på Alex & Erik, trevligttrevligt.
Vi köpte chips och vandrade nöjda hemåt igen!
Kollade på House Of Wax, har sett den förut men jag tycker den är ganska bra faktiskt ;) Älskar skräckfilmer!
Sen var klockan bara kvart i tio och vi hade ont i rumpisarna efter filmen så då tog vi en promenad på typ en timme lite runt om Sigtuna! Det var skönt för det var inte ens kallt ute!
Sen gick vi in igen och "kollade" på en film, jag somnade på direkten heheehe.. Vaknade av att Linda höll på att stänga av datorn och sa "filmen var skittråkig & dålig..." Då gick vi och la oss, typ kvart i 12(!!!!!!)
Idag - vaknade vid typ halv 11(!!!!!!!), gick upp, klädde på oss, Linda åt frukost. Sen skulle hon in till stan och jag åkte hem!
Kom hem för en stund sen, åt frukost och nu iiiiiiiiiinget!
Vene vad som händer idag, skulle vara skönt att bara sitta hemma och kolla på How I Met Your Mother ;)

Kommentarer
Postat av: Daniel ;)

Asså jävligt snyg tjej på bild kan ja få numer eler? Undrar var hon bor i sigtuna okså, och typ om vi kan ses eler?

2011-07-27 @ 23:08:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0